#1 - Sai Najprostsza technika wiążąca. Związuje ręce obiektu za plecami i go unieruchamia. Jednakże silniejsze jednostki potrafią przerwać tą blokadę. Zużycie reiatsu: 500 Wymagania:Bakudou -początkujący
#4 - Hainawa Dzięki temu zaklęciu ramiona obiektu związywane są za pomocą liny stworzonej z energii. Także tą blokadę można łatwo zniwelować. Zużycie reiatsu: 1000 Wymagania:Bakudou -początkujący
#8 - Seki Zaklęcie tworzy niewielką tarczę, która działa jak przeciwny biegun magnesa - zatrzymuje cios w połowie i odrzuca wroga do tyłu. Przydatne przy walce wręcz. Zużycie reiatsu:1500 Wymagania:Bakudou -żółtodziób
#9 - Geki Zaklęcie tworzy czerwoną aurę wokół przeciwnika, całkowicie go paraliżując. Zużycie reiatsu: 2000 Wymagania:Bakudou -żółtodziób
#26 - Kyakko Bardzo tajemnicze zaklęcie, służące do ukrywania celu. Hinamori użyła je, by stworzyć pułapkę, a także prawdopodobnie by ukryć samą siebie przed wrogiem. Ponieważ trudno o obrazek zagiętego światła, powyżej możecie podziwiać udaną pułapkę. Zużycie reiatsu: 3000 Wymagania:Bakudou -niezły
#30 - Shitotsusansen Zaklęcie tworzy trzy trójkątne "dzioby" (sami zobaczcie na obrazku), które w trzech miejscach przytrzymują przeciwnika do ściany. Zużycie reiatsu: 4000 Wymagania:Bakudou -dobry
#39 - Enkosen Zaklęcie tworzy przed rzucającym koło, chroniące od uderzeń. Przypomina to nieco technikę tarczy Inoue. Zużycie reiatsu:5000 Wymagania:Bakudou -zaawansowany
#58 - Kakushitsuijaku Zaklęcie to tropi i lokalizuje jakąkolwiek energię duchową, na której skupi się osoba rzucająca czar. Aby je aktywować, osoba musi narysować koło podzielone na cztery części (w każdej specyficzny znak, jak na rysunku), które zaczyna promieniować niebieskawym światłem po zakończeniu inkantacji. Następnie w kole pojawiają się cyfry - coś w rodzaju naszej długości i szerokości geograficznej. Zużycie reiatsu:10000 Wymagania:Bakudou -zaawansowany
#61 - Rikujou kourou Zaklęcie przyzywa sześć świetlnych prętów, które "ściskają" wroga, paraliżując go. Zużycie reiatsu: 7000 Wymagania:Bakudou -zaawansowany
#73 - Touzansho Zaklęcie tworzy barierę ochronną w kształcie odwróconej piramidy, wokół dość sporego obszaru. Udoskonalona wersja Soukatsui. Tworzy podwójny promień błękitnego ognia, który atakuje przeciwnika z dużą mocą. Zużycie reiatsu: 15000 Wymagania:Bakudou -świetny
#81 - Danku Tworzy między przeciwnikami sporej wielkości, prostokątną, przezroczystą ścianę. Wydaje się proste, ale jak zwykle pozory nas mylą - ta "ściana" ma zdolność zatrzymywania wszystkich hadou poniżej #90 (a więc wszystkich, które może poznać przeciętny shinigami)! Zużycie reiatsu:20000 Wymagania:Bakudou -genialny
#99 - Bankin! Jest to szczytowe osiągnięcie magii wiążącej. Jak dotąd jedynym, który zaprezentował nam tę umiejętność był Tsukabishi Tessai. Zaklęcie jest podzielone na trzy części, tak zwane "pieśni". Pieśń pierwsza spowija wroga pasami białego materiału (na kształt mumii). Pieśń druga wbija w pasy znaczną ilość ostrzy. Ostatnia pieśń przyzywa z nieba olbrzymi metalowy prostopadłościan (z wyrytym znakiem "ban"), zgniatający wroga! Zużycie reiatsu:30000 Wymagania:Bakuadou -mistrzowski
|